Spørgsmål Er dine UGG nye?
SvarVores UGG sælger kun 100% nye og autentiske varer. Alle vores merchandise er 100% autentiske, garanteret.
Spørgsmål Hvordan ved jeg, om varerne er autentiske?
SvarAlt UGG merchandise er 100% autentisk, garanteret. Vores team af eksperter sætter hvert emne igennem et 10-punkts verifikationssystem for at sikre dets legitimitet.
Spørgsmål Hvordan bestemmer du priserne på dine produkter?
SvarVores UGG er alle godkendt af UGG. Vi er meget lave priser at sælge, 100% autentiske. Det er helt klart den UGG du leder efter.
Spørgsmål Sender du internationalt?
SvarVi sender UGG til de fleste lande i hele verden. Hvis du ikke kan se dit land på listen, tilbyder vi desværre ikke levering på nuværende tidspunkt.
Spørgsmål Am I responsible for duties & taxes if I'm purchasing from overseas?
SvarAll international duties and taxes are our responsibility.
Spørgsmål Hvornår afsendes min ordre?
SvarOrdrer kan tage op til 5 dage for amerikanske indenlandske og 6~9 dage for internationale ordreankomster. Yderligere tid kan være påkrævet i kampagneperioder og helligdage. Vi sender ordrer mandag til lørdag, undtagen på følgende helligdage i USA:
– Påske
– Mindedag
– Uafhængighedsdag
– Arbejdsdag
– Thanksgiving
– Juleaften
– Juledag
– Nytårsaften
– Nytårsdag
Spørgsmål Hvor lang tid tager de forskellige forsendelsesmuligheder?
SvarOrdrer kan tage op til 5 dage for amerikanske indenlandske og 6~9 dage for internationale ordreankomster.

Toldbehandlingstiderne vil variere fra land til land.

Spørgsmål Hvordan kan jeg spore min ordre?
SvarNår din ordre er afsendt, modtager du en e-mail, der indeholder et sporingsnummer for forsendelsen. Du kan også indtaste ordre-id-nummeret fra din ordrebekræftelses-e-mail her. Hvis du har oprettet en konto, kan du gå til Min konto og vælge Mine ordrer for at se dine aktuelle ordrer.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Spørgsmål Kan jeg ændre min ordre?
SvarVær venlig kontakt os, hvis UGG allerede er afsendt, kan vi ikke ændre det.
Spørgsmål Hvordan returnerer jeg mit køb?
SvarVores returpolitik er som følger:

– Returanmodninger skal indsendes inden for 30 dage efter varen er leveret.

– Kunder er ansvarlige for returfragt. For din beskyttelse foreslår vi, at du bruger en udbyder, der giver sporingsoplysninger.

– Vare(r) skal være ubrugte og i original stand modtaget. Æsken skal også være i samme stand som modtaget. Skoæsker bør ikke bruges som pakkeæske.

– Endelige salgsordrer er ikke berettiget til returnering. Endeligt salg inkluderer varer købt i en kampagneperiode; Internationale ordrer; og varer købt på vores detailsted.

Spørgsmål Der står at min ordre blev leveret, men jeg modtog den ikke. Hvad skal jeg gøre?
SvarSend venligst en e-mail til vores kunderelationsteam(Kontakt os)med emnelinjen “Manglende rækkefølge”. Vi vil samarbejde med forsendelsesudbyderen om at finde din pakke. Hvis vi ikke er i stand til at finde pakken, vil vi åbne et krav for at undersøge sagen. Der kan gå 3-4 uger, før et krav kan afsluttes. Vi kontakter dig, så snart vi har en opdatering om status for din pakke.